Modificare program secretariat 11-12 iunie 2019

on .

ANUNȚ, 

În perioada 11.06.2019 - 12.06.2019 , programul de lucru cu publicul  al secretariatului O.A.M.G.M.A.M.R Călărași se modifică după cum urmează:

  • 08:00 - 12:00

Programul cu publicul în perioada menționată va fi asigurat de dna contabil Dragomir Anica.

Pentru orice informații suplimentare, puteți apela numărul de telefon/fax 0242.315.343, în intervalul de mai sus.

Mulțumim pentru înțelegere,

Echipa O.A.M.G.M.A.M.R. Călărași

Curs EPC: Investigatii in sindromul icteric

on .

OAMGMAMG Filiala Călăraşi organizează cursul de educaţie medicală continuă :

icter.jpg

Investigatii in sindromul icteric

Locaţie: Casa de Cultură din Lehliu-Gară, 

DATA : 1) duminică16 iunie 2019, ORA 10:00,
Lector:  
Conf. univ. dr. COJOCARU Manole

Cursul este creditat de către Comisia Națională de EMC cu 12 credite.

Taxă de participare curs - 40 RON

Prezenţa este obligatorie, pentru toate persoanele înscrise!

Modificare program secretariat 13-18 martie 2019

on .

ANUNȚ, 

În perioada 13.03.2019 - 18.03.2019 , programul de lucru cu publicul  al secretariatului O.A.M.G.M.A.M.R Călărași se modifică după cum urmează:

  • 08:00 - 12:00

Programul cu publicul în perioada menționată va fi asigurat de dna contabil Dragomir Anica.

Pentru orice informații suplimentare, puteți apela numărul de telefon/fax 0242.315.343, în intervalul de mai sus.

Mulțumim pentru înțelegere,

Echipa O.A.M.G.M.A.M.R. Călărași

Comunicat - în atenția angajatorilor din domeniul sanitar

on .

comunicat.jpg

În atenția tuturor angajatorilor din domeniul sanitar,

Cu respect vă reamintim faptul că exercitarea profesiei de asistent medical generalist , moașă și asistent medical se face cu respectarea dispozițiilor legale în vigoare :

-          Asistentul medical să fie membru al OAMGMAMR;

-          Să nu se afle în situațiile de incompatibilitate sau nedemnitate prevăzute de OUG 114/2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, moașă și asistent medical;

-          Să nu fi avut , înainte de angajare, o întrerupere în activitate mai mare de 4 ani ( această situație impune reatestarea competențelor profesionale);

-          După angajare, imediat, să prezinte avizul anual în vederea exercitării profesiei ( acest aviz se eliberează în baza raportului per/salariat din REVISAL și cu condiția, pentru cei care au lucrat mai mult de 6 luni în anul anterior solicitării avizului, efectuării numărului de 30 de credite EPC).

Pentru a avea o imagine clar cu privire la statusul profesional al asistentului care își depune un dosar de înscriere la un concurs de ocupare de post sau pentru angajare, aveți posibilitatea de a solicita adeverință de la OAMGMAMR sau , după caz, Certificatul de Status Profesional Curent.


Cu considerație,

Biroul Filialei OAMGMAMR Călărași,

Președinte: Ștefan-Eftimie Steluța

Curs EPC : Infectiile Asociate Asistentei Medicale (IAAM)

on .

OAMGMAMG Filiala Călărași organizează cursul de educație medicală continuă:

 Infecţiile Asociate Asistenţei Medicale (IAAM)

infectii.jpg

Locaţie: Sediul Camerei de Comerț și Industrie Călărași, Sala de Conferințe - etajul 5
Data : Miercuri, 10 iulie 2019 - ora 16:00 
           Joi, 11 iulie 2019   - ora 16:00
           Miercuri, 17 iulie 2019 - ora 16:00
           Joi, 18 iulie 2019   - ora 16:00

Locaţie: OLTENIȚA
Data : Sâmbătă, 06 iulie 2019 - ora 11:00 
           Sâmbătă, 13 iulie 2019 - ora 11:00

Lector: Dr.Camelia Truică / Medic primar epidemiologie

Taxa de curs: 40 RON

Plata se poate efectua la ALPHA BANK, sucursala Călărași, fără comision, în contul IBAN al OAMGMAMR CĂLĂRAȘI:
RO31BUCU2342232913016RON

De asemenea, se poate plăti și la BCR, filiala CĂLĂRAși, în contul OAMGMAMR CĂLĂRAȘI:
RO78RNCB0098037573750001

 Prezenţa este obligatorie, pentru toate persoanele înscrise!


-- IMPORTANT -- 
Înscrierile se vor efectua la secretariatul filialei, de luni până joi, în intervalul 09:00 - 14:00
Numărul maxim de persoane înscrise la un curs nu poate depăși 50.

Numar de credite EMC : 12
Prezența este obligatorie, pentru toate persoanele înscrise.

 

Toate locurile disponibile la cursurile din 10,11,17 și 18 iulie au fost ocupate.
Vă mulțumim pentru interes!

Comunicat privind recrutarea si selectia membrilor Grupului tinta in cadrul proiectului "Program national modular pentru ridicarea nivelului profesional al cadrelor medicale din sistemul national de aparare, ordine publica si siguranta nationala" (cod SMI

on .

MG_1070-500x300.jpg
Spitalul de Urgenta al Ministerului Afacerilor Interne "Prof. Dr. Dimitrie GEROTA" in calitate de Beneficiar, impreuna cu urmatorii parteneri: P1 - Spitalul Universitar de Urgenta Militar Central "Dr. Carol Davila" (UM02482), P2 - Spitalul Clinic de Urgenta "Prof. Dr. Agrippa Ionescu" (UM 0521) si P3 - Școala Nationala de Sanatate Publica, Management si Perfectionare in Domeniul Sanitar Bucuresti (SNSPMPDSB), precum si cu Partenerii asociati: Directia Medicala a MAI, Ministerul Apararii Nationale, Directia Medicala a Agentiei Nationale a Penitenciarelor, Centrul Medical al SPP, Centrul Medical al STS anunta prelungirea recrutarii si selectiei membrilor grupului tinta in perioada 1 februarie - 31 martie 2019. 


Grupul Tinta al proiectului este format din personal medical (asistenti medicali, medici), incadrat in unitati medicale care desfasoara activitati in cadrul programelor nationale de sanatate in toata tara. Selectia grupului tinta se va face respectand principiul egalitatii de sanse si al nediscriminarii, precum si criteriile de eligibilitate. 

Pentru mai multe informatii, vizualizati documentele atașate.

Comunicat - în atenția asistenților medicali

on .

important.png
În atenția tuturor asistenților medicali,

Cu respect vă reamintim faptul că exercitarea profesiei de asistent medical generalist, moașă și asistent medical se face cu respectarea dispozițiilor legale în vigoare :

-          Asistentul medical să fie membru al OAMGMAMR;

-          Să nu se afle în situațiile de incompatibilitate sau nedemnitate prevăzute de OUG 114/2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, moașă și asistent medical;

-          Să nu fi avut , înainte de angajare, o întrerupere în activitate mai mare de 4 ani ( această situație impune reatestarea competențelor profesionale);

-          După angajare, imediat, să solicite avizul anual în vederea exercitării profesiei ( acest aviz se eliberează în baza raportului per/salariat din REVISAL și cu condiția, pentru cei care au lucrat mai mult de 6 luni în anul anterior solicitării avizului, efectuării numărului de 30 de credite EPC).

Vă rugăm să aveți în vedere faptul că în exercitarea profesiei nu ne este permisă depășirea limitei de competență profesională, indiferent de locul în care ne desfășurăm activitatea !

Cu considerație,

Biroul Filialei OAMGMAMR Călărași,

Președinte: Ștefan-Eftimie Steluța

Informatii sesiuni instruire - Proiect POLMED

on .

   Incepand cu data de 28.01.2019 a demarat subactivitatea “A.4.1 Derularea a trei sesiuni de instruire cu privire la politicile publice”, subactivitate in cadrul careia se vor selecta persoanele din grupul tinta (cele 45 de persoane – reprezentanți ai OAMGMAMR) si se vor desfasura cele 3 sesiuni de instruire cu privire la politicile publice, va trimit atasat Metodologia de selectie a grupului tinta participant la sesiuni de instruire cu privire la politicile publice, elaborata in cadrul proiectului.

Din punct de vedere organizatoric, cele 3 sesiuni de formare se vor derula la Sinaia, pe parcursul a 3 zile fiecare - 2 nopti de cazare (1 sesiune pe luna, in lunile februarie, martie, aprilie).

Mai multe articole...