Modificare program secretariat 31.01 - 01.02.2022

ANUNȚ, 

În perioada 31 ianuarie - 01 februarie 2022, programul de lucru cu publicul  al secretariatului O.A.M.G.M.A.M.R Călărași se modifică după cum urmează:

  • 08:00 - 11:30

Programul cu publicul în perioada menționată va fi asigurat de dna contabil Dragomir Anica.

Pentru orice informații suplimentare, puteți apela numărul de telefon/fax 0242.315.343, în intervalul de mai sus.

Mulțumim pentru înțelegere,

Echipa O.A.M.G.M.A.M.R. Călărași

DOCUMENTE NECESARE PENTRU ATESTAREA TITLURILOR DE CALIFICARE DE ASISTENT MEDICAL GENERALIST PENTRU CARE NU SE CERE EXPERIENȚĂ PROFESIONALĂ

ANEXA III (1)
DOCUMENTE NECESARE PENTRU ATESTAREA TITLURILOR DE CALIFICARE DE ASISTENT MEDICAL GENERALIST PENTRU CARE NU SE CERE EXPERIENȚĂ PROFESIONALĂ
Titluri de calificare de ASISTENT MEDICAL GENERALIST (AMG)
Documente necesare
I. Nivel studii postliceale
1. CERTIFICATE DE COMPETENȚE PROFESIONALE (cu formare începută în septembrie 2007 și ulterior);
Ataşamente:
Download-ează fișierul (02_documente_necesare_medicina_generala.pdf)02_documente_necesare_medicina_generala.pdf[DOCUMENTE NECESARE PENTRU ATESTAREA TITLURILOR DE CALIFICARE DE ASISTENT MEDICAL GENERALIST PENTRU CARE NU SE CERE EXPERIENȚĂ PROFESIONALĂ]172 kB

METODOLOGIE privind întocmirea şi eliberarea certificatului de status profesional curent pentru asistenţii medicali generalişti, moaşe şi asistenţii medicali

METODOLOGIE privind întocmirea şi eliberarea certificatului de status profesional curent pentru asistenţii medicali generalişti, moaşe şi asistenţii medicali
ART. 1
(1) Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România atestă onorabilitatea şi moralitatea profesională a membrilor săi, asistenţi medicali generalişti, moaşe şi asistenţi medicali în scopul garantării calităţii serviciilor de îngrijiri de sănătate pe care le furnizează, precum şi a garantării siguranţei pacienţilor aflaţi în relaţie cu aceştia.
(2) Activitatea de atestare constă în întocmirea şi eliberarea certificatului de status profesional curent şi se efectuează de către filialele judeţene, respectiv de către filiala municipiului Bucureşti ale Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România.
(3) În sensul prezentei metodologii, prin certificat de status profesional curent se înţelege documentul cuprinzând datele personale relevante cu privire la competenţa, onorabilitatea şi moralitatea cu care titularul, după caz, asistent medical generalist, moaşă sau asistent medical, exercită profesia la data emiterii acestuia. Certificatul de status profesional curent, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 1, nu atestă experienţa profesională a titularului.
(4) Filialele judeţene, respectiv filiala municipiului Bucureşti ale Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România se denumesc în continuare, după caz, filiala/filialele OAMGMAMR.

Activitate online


online.png
În conformitate cu ORDINUL M.S. Nr. 30 din 07/1/2022, publicat în  MONITORUL OFICIAL nr. 25 din 7 ianuarie 2022 și tinând cont de contextul epidemiologic actual,

OAMGMAMR filiala Călărași instituie urmatoarele măsuri: 

ORDINUL M.S. Nr. 30 din 07/1/2022: 
Anexa, pct. B.
 Pentru alte persoane decât personalul angajat
1. Intrarea într-o incintă este permisă doar pentru persoanele care, în mod rezonabil, au motive justificate de a se afla în acea incintă.
2. În cazul în care este necesară doar predarea unor documente, colete etc., aceasta se va realiza în afara incintei, direct persoanei căreia îi sunt destinate, cu respectarea măsurilor de precauție.
3. Dacă este necesară intrarea în incintă, sunt obligatorii triajul epidemiologic și dezinfectarea mâinilor.

Eliberare certificate absolvire program de specializare -sesiunea 2021

descărcare.png

Începând cu data de 20.12.2021, absolvenții Programelor de specializare – sesiunea 2021 se vor prezenta la sediul OAMGMAMR Filiala Călărași în vederea ridicării diplomei de absolvire a programului.

Documentul va fi eliberat titularului sau persoanei împuternicite de către acesta (procură notarială) pe bază de semnătură. Acesta se va legitima cu cartea de identitate.

Program eliberare: Luni-Joi, interval orar 09:00 - 14:00

Certificatele pot fi ridicate de la sediul OAMGMAMR FILIALA CĂLĂRAȘI


Organizare curs infirmiere

INFIRMIERE.jpg

OAMGMAMR filiala Călărași organizează program de calificare pentru ocupația de Infirmieră
Cod COR : 5132.2.1
Diploma este recunoscută în Uniunea Europeană.

Documente necesare înscrierii : 

  • Copie de pe diploma ultimei școli absolvite (minim 8 clase)
  • Copie de pe Cartea de identitate, certificat de naștere, certificat de căsătorie (acolo unde este cazul)
  • Certificat de sănătate fizică (de la medicul de familie)
  • Certificat de sănătate psihică (de la medicul specialist psihiatru)

Cursul are o durată de 360 de ore.

CALENDARUL ALEGERILOR ORGANELOR DE CONDUCERE ALE OAMGMAMR - 2021

CALENDARUL ALEGERILOR ORGANELOR DE CONDUCERE ALE OAMGMAMR - 2021

ALEGEREA ORGANELOR DE CONDUCERE LA NIVEL JUDEȚEAN/MUN. BUCUREȘTI

Turul I
23.11. - 25.11.2021
– între orele 10.00 - 16.00 - depunerea candidaturilor;
26.11.2021
până la ora 16.00 - afişarea listelor cu candidaţi;
29.11.2021
- între orele 7.00-16.00 - la Comisia Electorală Județeană - alegerea reprezentanţilor în Adunarea generală județeană / mun. Bucureşti
- între orele 7.00-15.00 - la subcomisiile electorale și validarea rezultatelor alegerilor;
02.12. – 03.12.2021 - alegerea membrilor în Consiliul judeţean/ municipiului Bucureşti și validarea rezultatelor alegerilor;
- alegerea Biroului Consiliului judeţeană /municipiului Bucureşti, în termen de 24 de ore și validarea rezultatelor alegerilor;
.
Turul II
06.12.-07.12.2021 - alegerea membrilor în Consiliul judeţean/ municipiului Bucureşti;
- alegerea Biroului Consiliului judeţean/ municipiului Bucureşti, în termen de 24 de ore.

până la data de 09.12. 2021 - transmiterea proceselor - verbale de validare a rezultatelor finale ale alegerilor.

ALEGEREA ORGANELOR DE CONDUCERE LA NIVEL NAŢIONAL

15.12.2021 - între orele 09.00 - 12.00 - depunerea candidaturilor;

15.12.2021 ora 15.00- afişarea listelor; 

16.12.2021 între orele 9.00 – 12.00 - alegerea membrilor Biroului executiv și a președintelui OAMGMAMR și validarea rezultatelor finale ale alegerilor.

 

Modificare program secretariat 01 - 05 noiembrie 2021

ANUNȚ, 

În perioada 01 - 05 noiembrie 2021, programul de lucru cu publicul  al secretariatului O.A.M.G.M.A.M.R Călărași se modifică după cum urmează:

  • 08:00 - 12:00

Programul cu publicul în perioada menționată va fi asigurat de dna contabil Dragomir Anica.

Pentru orice informații suplimentare, puteți apela numărul de telefon/fax 0242.315.343, în intervalul de mai sus.

Mulțumim pentru înțelegere,

Echipa O.A.M.G.M.A.M.R. Călărași

Eliberare Certificate de grad principal sesiunea Septembrie 2021

 Asistenții medicali generaliști, moașele și asistenții medicali, care au promovat examenul de grad principal în sesiunea Septembrie 2021, își pot ridica certificatele de grad principal de la sediul filialei (str. Progresul, bloc BBB, etaj 5).

În vederea actualizarii Cerificatului de membru si Avizului anual cu gradul principal, vă rugăm sa aveți cele două documente în original în momentul prezentării pentru eliberarea certificatului de grad principal.

Certificatele de grad principal se eliberează titularilor, în baza cărții de identitate, de Luni-Vineri, între orele 09:00-14:00.

Modificare program secretariat 11.08.2021-20.08.2021

ANUNȚ, 

În perioada 11 august - 20 august 2021, programul de lucru cu publicul  al secretariatului O.A.M.G.M.A.M.R Călărași se modifică după cum urmează:

  • 08:00 - 12:00

Programul cu publicul în perioada menționată va fi asigurat de dna contabil Dragomir Anica.

Pentru orice informații suplimentare, puteți apela numărul de telefon/fax 0242.315.343, în intervalul de mai sus.

Mulțumim pentru înțelegere,

Echipa O.A.M.G.M.A.M.R. Călărași

Anunț privind organizarea alegerilor organelor de conducere ale OAMGMAMR

ANUNȚ

Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România organizează, în perioada 23.11.2021 – 16.12.2021, alegeri pentru desemnarea organelor de conducere, la nivel teritorial și național, conform Regulamentului electoral aprobat prin Hotărârea Consiliului național al Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România nr.36/24.11.2016, cu modificările și completările ulterioare.

Regulamentul electoral este publicat pe site-ul OAMGMAMR: www.oamr.ro  aici

Avizele de liberă practică 2022

Filiala Călărași începe eliberarea avizelor de liberă practică pentru anul 2022.

Avizele vor fi eliberate în perioada 01 octombrie – 31 decembrie 2021.

Avizele vor fi eliberate „la data începerii activității profesionale sau în ultimul trimestru al anului în curs pentru anul următor”.

Asistenții medicali angajați în spitale se vor adresa reprezentanților Filialei din unitatea angajatoare.

Condițiile eliberării avizului sunt aceleași:

a) asigurare de raspundere civilă pentru greșeli în activitatea profesională, valabilă pentru perioada 01 ianuarie – 31 decembrie 2022, cu respectarea sumei minime de asigurare prevăzută legal pentru locul de muncă: 10.000 de euro pentru unitățile cu paturi, indiferent de specialitate; 4.000 de euro pentru cele fără paturi (cabinete, clinici, laboratoare); 2.000 de euro pentru asistenții medicali din farmaciile cu circuit deschis, asistenții medicali de igienă și sănătate publică și asistenții medicali care profesează în institute/secții de medicină legală;

b) plata cotizației la zi;

c) realizarea numărului minim de credite de educație profesională continuă pe anul în curs (cursurile pot fi efectuate gratuit, pe emc.oamr.ro).

Membrilor OAMGMAMR care, la data solicitării, nu îndeplinesc condițiile prevăzute și celor care solicită avizul după data de 31 decembrie 2021, eliberarea avizului anual se va face cu valabilitate doar de la data solicitării și a îndeplinirii tuturor cerințelor legale.

Răspunderea pentru exercitarea profesiei de asistent medical generalist, moașă sau asistent medical, fără aviz anual, revine membrului OAMGMAMR în cauză și angajatorului.


Examen grad principal 2021 - derogare experiență profesională

COMISIA CENTRALĂ DE EXAMEN

GRAD PRINCIPAL-SESIUNEA 2021
Către
ORDINUL ASISTENȚILOR MEDICALI GENERALIȘTI, MOAȘELOR ȘI ASISTENȚILOR MEDICALI DIN ROMÂNIA
FILIALELE JUDEȚENE
ÎN ATENȚIA DOAMNEI/DOMNULUI PREȘEDINTE
Vă facem cunoscut că în baza Referatului MS nr. IM 6719/04.08.2021, conducerea Ministerului Sănătății a aprobat înscrierea candidaților care îndeplinesc condiția de experiență profesională de 5 ani până la data de 31 decembrie 2021 inclusiv, prin derogare de la prevederile art. 18 alin (1) lit. b) din Metodologia de organizare și desfășurare a examenului de grad principal aprobată prin Ordinul Ministrului Sănătății nr. 1137/2018, cu modificările și completările ulterioare.
Precizăm că pentru înscrierea la examen, candidații trebuie să îndeplinească și celelalte condiții prevăzute de Ordinul MS nr. 1137/2018.
Secretariatul general al
OAMGMAMR

Anunț privind organizarea şi desfăşurarea examenului de grad principal pentru asistenți medicali generaliști, moașe, asistenți medicali, surori medicale și oficianți medicali – sesiunea 2021

Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România (OAMGMAMR) organizează, prin filialele judeţene şi a municipiului Bucureşti, examenul de grad principal-sesiunea 2021, conform Ordinului Ministrului Sănătăţii nr. 1137/06.09.2018 pentru aprobarea Metodologiei de organizare și desfășurare a examenului de grad principal pentru asistenți medicali generaliști, moașe, asistenți medicali, surori medicale și oficianți medicali, cu modificările și completările ulterioare.

  1. I.Examenul de grad principal se organizează pentru asistenți medicali generaliști, moașe, asistenți medicali, surori medicale și oficianți medicali.

  1. II.Documente necesare înscrierii:
  • La înscriere candidatul depune un dosar, care conține următoarele documente:

        a) cererea de înscriere, cu datele de contact;

        b) declarație privind informarea referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal de către OAMGMAMR;

        c) copia actului de identitate valabil până la data susținerii examenului;

       d) copia certificatului de absolvire eliberat de Ministerul Sănătății sau a diplomei/certificatului de absolvire/licență sau documentului echivalent eliberat de una dintre următoarele categorii de instituții de învăţământ: liceu sanitar; școală postliceală sanitară; colegiu medical universitar; facultate de medicină/de asistență medicală/de moașe. La înscriere candidatul prezintă actele de studii în original, urmând ca persoana care primește documentele să certifice „în conformitate cu originalul” pe copiile de pe actele de studii aflate la dosar;

        e) copia atestatului de echivalare, după caz;

        f) în cazul candidatului cu formare profesională efectuată în străinătate și recunoscută în România în condițiile legii, acesta va depune copia diplomei obținute în străinătate însoțită de traducerea legalizată în limba română și de copia documentului de recunoaștere a calificării în România;

        g) adeverință eliberată de angajator din care să reiasă, după caz:

  • Experiența profesională de minimum 5 ani la data susținerii examenului, cumulată în specialitatea în care  a profesat cu titlul de  soră medicală/oficiant medical (M) si asistent medical, în cazul în care a dobândit ulterior, în condițiile legii, un titlu oficial de calificare în specialitatea de asistent medical (PL, SSD sau S);
  • La examenul de grad principal organizat în specialitatea titlului de calificare obținut în baza prevederilor Ordinului ministrului sănătății   privind aprobarea Normelor de organizare și desfășurare a programelor de pregătire pentru obținerea specializărilor în domenii complementare specialității de bază de către asistenții medicali generaliști și asistenții medicali de pediatrie, cu modificările și completările ulterioare, ale anexei nr. 1 la Ordinul ministrului sănătății  pentru aprobarea Normelor de organizare și desfășurare a programelor de specializare în vederea reconversiei profesionale, precum și în vederea dezvoltării abilităților profesionale pentru asistenții medicali generaliști, moașe și asistenții medicali, cu modificările și completările ulterioare, și ale anexei nr. 1 din Ordinul ministrului sănătății nr. 1076/2019 pentru aprobarea Normelor de organizare și desfășurare a programelor de specializare în vederea reconversiei profesionale precum și în vederea dezvoltării abilităților profesionale pentru asistenți medicali generaliști, moașe și asistenți medicali, pot participa și asistenții medicali generaliști, asistenții medicali de pediatrie, asistenții medicali de farmacie, asistenții medicali de laborator și asistenții medicali de igienă care fac dovada încadrării, în condițiile legii, în funcția de asistent medical cu normă întreagă sau echivalent parțial, pe o perioadă cumulată de minimum 5 ani anteriori datei de susținere a examenului în structura sanitară corespunzătoare specialității respective, după cum urmează: servicii de radiologie-imagistică medicală, de laborator, de balneofizioterapie, de nutriție și dietetică, de igienă și sănătate publică  de farmacie. 

      h) copia actelor de schimbare a numelui, după caz;

      i) dovada plății sumei de participare la examen.

  • Candidații care au desfășurat activitate de voluntariat vor depune contractul de voluntariat, încheiat în conformitate cu prevederile Legii  privind reglementarea activității de voluntariat în România, cu modificările ulterioare, și certificatul de voluntariat emis de către organizațiile gazdă, încheiat conform art. 10  din Legea nr. 78/2014 privind reglementarea activității de voluntariat în România, cu modificările ulterioare; vechimea acumulată în perioada de voluntariat se calculează în funcție de timpul de lucru efectiv prestat.
  • În situația în care solicitantul a exercitat profesia pe teritoriul altui stat, acesta va depune, în copie legalizată și traducere legalizată, documente emise de autoritatea competentă sau angajatorul din statul în cauză din care să rezulte perioadele de exercitare efectivă și legală a profesiei pe teritoriul acelui stat.

Pe coperta dosarului de înscriere se trec: numele și prenumele candidatului cu inițiala tatălui, numele purtat anterior (după caz), specialitatea în care s-a înscris la examen, numărul de telefon al candidatului.

  1. Datele de desfășurare ale examenului, pe specialități:
  • În data de 02.09.2021– examenul pentru asistenţi medicali generalişti, pediatrie, ocrotire, surori medicale, oficianţi medicali;
  • În data de 03.09.2021– examenul pentru asistenţi medicali- celelalte specializări, altele decât asistenţi medicali generalişti, pediatrie, ocrotire, surori medicale, oficianţi medicali;
  1. Înscrierile la examen se fac în perioada pentru toate specialităţile, la sediul filialelor judetene/a municipiului București ale OAMGMAMR.

  1. Cuantumul sumei de participare la examen este de 150 lei/participant.

Suma se va plăti în contul IBAN RO49UGBI0000362008983RON, deschis la GARANTI BANK, beneficiar OAMGMAMR, CIF 15346984;

Pe documentul de plată plătitorul va menționa “Suma de participare examen grad principal-2021

Tematica şi bibliografia pentru examen pot fi consultate la adresa:  https://www.oamr.ro/tematica-si-bibliografia-examenului-de-grad-principal-pentru-asistenti-medicali-generalisti-moase-asistenti-medicali-surori-medicale-si-oficianti-medicali-sesiunea-2021/

Mai multe articole...