Lista participanților la schimbul transnațional

on .

p wlcm 5

In cadrul proiectului E-Nursing: Program de instruire în tehnologia informaţiei a asistenţilor medicali, în contextul informatizării sistemului sanitar POSDRU/81/3.2/S/57946, OAMGMAMR a demarat activitatea de organizare schimburilor de experienta transnationala, pentru  un numar total de 40 asistenti medicali din toata tara, in doua serii a cate 20 persoane.
Acesta este cel de-al doilea schimb de experienta transnationala din cadrul proiectului si va avea loc in luna septembrie 2013, la Dublin Irlanda, pentru doua serii de participanti, in perioada 02-12 septembrie 2013.

Pe site-ul www.oamr.ro a fost publicată lista participanților la schimbul de experiență transnațional din Irlanda - Dublin . 

Lucrări de mentenanță site

on .

Datorită efectuării unor lucrări de mentenanță asupra site-ului, vă rugăm să acceptați scuzele noastre pentru eventualele neplăceri cauzate. 

Vă asigurăm că acesta va fi complet funcțional în cel mai mic timp posibil . 
 
Vă mulțumim pentru înțelegere ! 

 

Informații utile

on .

Autorizarea exercitării profesiei

Pentru a putea exercita profesia de asistent medical generalist, moaşă, asistent medical, deţinătorii  diplomelor cu acest titlu trebuie, conform OUG 144/2008, să deţină Certificat de membru eliberat de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România.  Certificatul de membru este eliberat de Filialele Ordinului o singură dată, în momentul înscrierii asistenţilor medicali generalişti, moaşelor şi asistenţilor medicali în Ordin şi se avizează apoi anual, în condiţiile prevăzute mai jos şi pe baza dovezilor privind acumularea numărului de 30 de credite de educaţie medicală continuă stabilit de Consiliul Naţional.

Reavizarea anuala a Certificatului de Membru

on .

  • Certificat de Membru (original)
    
  • Adeverinta de salariat cu salariul de incadrare (original)
    
  • Polita de asigurare valabila (original + copie)
    
  • Acte de studii dobandite ulterior obtinerii Certificatului de Membru (original + copie)
  • Cotizatia 1% / luna din salariul de incadrare
  • Credite Educatie Medicala Continua
    

 

Examen Specializare 2013

on .

Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România anunţă că, în perioada 23 septembrie - 22 octombrie 2013, se va desfăşura examenul pentru obţinerea specializărilor balneo-fizioterapie, laborator, radiologie-imagistică medicală, de către asistenţii medicali generalişti şi asistenţii medicali de pediatrie, absolvenţi ai programelor de pregătire pentru obţinerea specializărilor în domenii complementare specialităţii de bază, după cum urmează:
23.09 - 04.10.2013 - Înscrierea candidaţilor la filialele OAMGMAMR din judeţele în care vor fi organizate centre de examen
14.10 - 18.10.2013 - Perioada de desfăşurare a probei practice
20.10.2013, ora 10.00 - Proba scrisă



UPDATE 28 august 2013: ANUNŢ privind organizarea şi desfăşurarea examenului pentru obţinerea specializărilor Balneo-fizioterapie, Laborator şi Radiologie-imagistică medicală


1. Ministerul Sănătăţii organizează, prin Şcoala Naţională de Sănătate Publică, Management şi Perfecţionare în Domeniul Sanitar Bucureşti, în perioada 08 – 22 octombrie 2013, examen pentru obţinerea specializărilor Balneo-fizioterapie, Laborator şi Radiologie-imagistică medicală.

Ne-am mutat !

on .

 Anunț important !

 Începând cu data de miercuri, 13 martie 2013 , sediul filialei O.A.M.G.M.A.M.R CĂLĂRAȘI s-a mutat în

Camera de Comert si Industrie ,

ETAJUL 5

Relatii la Secretariat , tel. 0242.315.343

 

Acte necesare în vederea obținerii certificatului de membru al OAMGMAM

on .

ACTELE NECESARE ÎN VEDEREA OBŢINERII CERTIFICATULUI DE MEMBRU AL OAMGMAM
1. Copie legalizată a documentelor de studii care atestă formarea în profesie;
2. Declaraţie pe propria răspundere privind îndeplinirea condiţiilor referitoare la situaţiile de nedemnitate şi incompatibilitate ;
3. Certificat de cazier judiciar;
4. Certificat de sănătate fizică şi psihică;
5. Asigurare individuală de răspundere civilă;
6. Dovada realizării creditelor pentru anul precedent, conform regulamentului EMC;
7. Cotizaţia achitată la zi;
8. Certificat naştere;
9. Certificat căsătorie;
10. Copie Carte de identitate / Buletin de identitate