Modificare program secretariat 13-18 martie 2019

ANUNȚ, 

În perioada 13.03.2019 - 18.03.2019 , programul de lucru cu publicul  al secretariatului O.A.M.G.M.A.M.R Călărași se modifică după cum urmează:

  • 08:00 - 12:00

Programul cu publicul în perioada menționată va fi asigurat de dna contabil Dragomir Anica.

Pentru orice informații suplimentare, puteți apela numărul de telefon/fax 0242.315.343, în intervalul de mai sus.

Mulțumim pentru înțelegere,

Echipa O.A.M.G.M.A.M.R. Călărași

Comunicat - în atenția angajatorilor din domeniul sanitar

comunicat.jpg

În atenția tuturor angajatorilor din domeniul sanitar,

Cu respect vă reamintim faptul că exercitarea profesiei de asistent medical generalist , moașă și asistent medical se face cu respectarea dispozițiilor legale în vigoare :

-          Asistentul medical să fie membru al OAMGMAMR;

-          Să nu se afle în situațiile de incompatibilitate sau nedemnitate prevăzute de OUG 114/2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, moașă și asistent medical;

-          Să nu fi avut , înainte de angajare, o întrerupere în activitate mai mare de 4 ani ( această situație impune reatestarea competențelor profesionale);

-          După angajare, imediat, să prezinte avizul anual în vederea exercitării profesiei ( acest aviz se eliberează în baza raportului per/salariat din REVISAL și cu condiția, pentru cei care au lucrat mai mult de 6 luni în anul anterior solicitării avizului, efectuării numărului de 30 de credite EPC).

Pentru a avea o imagine clar cu privire la statusul profesional al asistentului care își depune un dosar de înscriere la un concurs de ocupare de post sau pentru angajare, aveți posibilitatea de a solicita adeverință de la OAMGMAMR sau , după caz, Certificatul de Status Profesional Curent.


Cu considerație,

Biroul Filialei OAMGMAMR Călărași,

Președinte: Ștefan-Eftimie Steluța

Organizare curs infirmiere

INFIRMIERE.jpg

OAMGMAMR filiala Călărași organizează program de calificare pentru ocupația de Infirmieră
Cod COR : 5132.2.1
Diploma este recunoscută în Uniunea Europeană.

Documente necesare înscrierii : 

  • Copie de pe diploma ultimei școli absolvite (minim 8 clase)
  • Copie de pe Cartea de identitate, certificat de naștere, certificat de căsătorie (acolo unde este cazul)
  • Certificat de sănătate fizică (de la medicul de familie)
  • Certificat de sănătate psihică (de la medicul specialist psihiatru)

Cursul are o durată de 360 de ore.

Certificate de grad principal - sesiunea 2018

Filiala CĂLĂRAȘI a Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România a primit, de la OAMGMAMR – organizaţia centrală, certificatele de grad principal pentru asistenţii medicali/moaşele care au promovat examenul în sesiunea 2018.
Certificatele de grad principal se eliberează titularului sau persoanei împuternicite prin procură notarială.
Documentele pot fi ridicate de la OAMGMAMR Călărași începând cu data de 03 ianuarie 2019.

 

Curs EPC: Planul de îngrijiri

 

OAMGMAMG Filiala Călăraşi organizează cursul de educaţie medicală continuă :

 


PLANUL DE ÎNGRIJIRI

DATA : 1) duminică, 16  DECEMBRIE, ORA 10:30, locație: Sediul Camerei de Comerț și Industrie Călărași, Sala de Conferințe - etajul 5

Număr de credite : 12
Lector: As. med. licențiat Ștefan-Eftimie Steluța

Taxa de curs: 40 RON

-- IMPORTANT -- 
Este ultimul curs EPC organizat de filiala OAMGMAMR Călărași în 2018.
Înscrierile se vor efectua la secretariatul filialei, de luni până joi, în intervalul 09:00 - 14:00

Plata se poate efectua la ALPHA BANK, sucursala Călărași, fără comision, în contul IBAN al OAMGMAMR CĂLĂRAȘI:
RO31BUCU2342232913016RON

De asemenea, se poate plăti și la BCR, filiala CĂLĂRAși, în contul OAMGMAMR CĂLĂRAȘI:
RO78RNCB0098037573750001

 Prezenţa este obligatorie, pentru toate persoanele înscrise!

 

Comunicat - în atenția asistenților medicali

important.png
În atenția tuturor asistenților medicali,

Cu respect vă reamintim faptul că exercitarea profesiei de asistent medical generalist, moașă și asistent medical se face cu respectarea dispozițiilor legale în vigoare :

-          Asistentul medical să fie membru al OAMGMAMR;

-          Să nu se afle în situațiile de incompatibilitate sau nedemnitate prevăzute de OUG 114/2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, moașă și asistent medical;

-          Să nu fi avut , înainte de angajare, o întrerupere în activitate mai mare de 4 ani ( această situație impune reatestarea competențelor profesionale);

-          După angajare, imediat, să solicite avizul anual în vederea exercitării profesiei ( acest aviz se eliberează în baza raportului per/salariat din REVISAL și cu condiția, pentru cei care au lucrat mai mult de 6 luni în anul anterior solicitării avizului, efectuării numărului de 30 de credite EPC).

Vă rugăm să aveți în vedere faptul că în exercitarea profesiei nu ne este permisă depășirea limitei de competență profesională, indiferent de locul în care ne desfășurăm activitatea !

Cu considerație,

Biroul Filialei OAMGMAMR Călărași,

Președinte: Ștefan-Eftimie Steluța

Informatii sesiuni instruire - Proiect POLMED

   Incepand cu data de 28.01.2019 a demarat subactivitatea “A.4.1 Derularea a trei sesiuni de instruire cu privire la politicile publice”, subactivitate in cadrul careia se vor selecta persoanele din grupul tinta (cele 45 de persoane – reprezentanți ai OAMGMAMR) si se vor desfasura cele 3 sesiuni de instruire cu privire la politicile publice, va trimit atasat Metodologia de selectie a grupului tinta participant la sesiuni de instruire cu privire la politicile publice, elaborata in cadrul proiectului.

Din punct de vedere organizatoric, cele 3 sesiuni de formare se vor derula la Sinaia, pe parcursul a 3 zile fiecare - 2 nopti de cazare (1 sesiune pe luna, in lunile februarie, martie, aprilie).

Implementarea dosarului de ingrijire al pacientului, furnizor Asociaţia Crest

Dragi colegi,
Vă transmitem atașat, adresa Nr. 6/18.01.2018, referitoare la creditarea cursului "Implementarea dosarului de îngrijire al pacientului" ,  furnizor Asociația CREST : 

" În urma autosesizării Comisiei Naționale de Educație Profesională Continuă a OAMGMAMR, referitoare la organizarea cursului mai sus menționat, dorim să clarificăm următoarele aspecte:

Filialele județene ale OAMGMAMR (Cluj, Arad, Maramureș, Bihor, Bistrița Năsăud și Alba), in care Asociația Crest organizează aceste cursuri, nu au transmis către CNEPC cereri de creditare ale acestui curs.

Totodată, furnizorul de formare - Asociația Crest nu poate solicita creditarea acestui

curs în condițiile în care în cererea de reacreditare a Asociației nu se regăseşte această temă.

În concluzie, cursul Implementarea dosarului de îngrijire al pacientului, furnizor Asociatia Crest, nu este creditat de către Comisia Națională de Educație Profesională Continuă a OAMGMAMR. "

Vicepreședinte,
Viorel Spătariu



Modificare program secretariat - 10 dec 2018

ANUNȚ, 

În ziua de luni, 10 decembrie 2018, programul de lucru cu publicul  al secretariatului O.A.M.G.M.A.M.R Călărași se modifică după cum urmează:

  • 08:00 - 12:00

Programul cu publicul în perioada menționată va fi asigurat de dna contabil Dragomir Anica.

Pentru orice informații suplimentare, puteți apela numărul de telefon/fax 0242.315.343, în intervalul de mai sus.

Mulțumim pentru înțelegere,

Echipa O.A.M.G.M.A.M.R. Călărași

Validare grup țintă - Proiect POLMED

   polmed_header.jpg

    Începand cu data de 28.09.2018 a demarat subactivitateaA.3.2 Analiza calitativa a orientarilor si optiunilor cu privire la valorile profesionale ale asistentilor medicali si moaselor prin tehnica focus grup”, subactivitate in cadrul careia se vor selecta persoanele din grupul tinta (cele 200 de persoane angajate in unitati sanitare publice) si se vor  desfasura cele 8 focus grupuri, cate unul pe fiecare regiune de dezvoltare, va trimit atasat Metodologia de selectie a grupului tinta participant la focus grupuri, elaborata in cadrul proiectului.

Mai multe articole...